Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prohlížeč obrázků pro Windows Mobile
Miklósy, Jiří ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
V posledních letech zažíváme rozmach kapesních počítačů, které nám stále více nahrazují stolní počítače. V této bakalářské práci jsou popsány technologie, které tyto zařízení používají. Dále se tato práce snaží seznámit čtenáře s programováním v DirectX. Seznamuje čtenáře jak tento framework použít v mobilních zařízeních a jak vyřešit některé problémy spojené s jeho užitím. V neposlední řadě navrhuje a implementuje aplikaci pro prohlížení, upload a označování obrázků ve 3D prostoru.
Podpora geocachingu pro kapesní počítače s GPS
Kuchta, Michal ; Bidlo, Michal (oponent) ; Novosad, Petr (vedoucí práce)
Moderní technologie kapesních počítačů a navigačních systémů - jak je skloubit dohromady a při tom se bavit? Na tuto otázku se snaží tato práce odpovědět. Práce nejprve teoreticky informuje čtenáře o technologii GPS, o hře Geocaching a o technologii kapesních počítačů. Dále se práce věnuje návrhu a implementaci programu WMGeo, který má být tím pravým programem pro provozování Geocachingu na kapesním počítači PocketPC.
Navigace zaměřená na geocaching
Nohejl, Petr ; Mlích, Jozef (oponent) ; Koutný, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro navigaci zaměřenou na hru Geocaching. Program je určen pro mobilní zařízení se systémem Windows Mobile. Umožňuje uživatelům snadno a rychle číst informace o cache a pomocí GPS navigace je dovést ke skrýši. Teoretická část pojednává o problematice GPS navigace, pravidlech hry Geocaching a samotném popisu programu. Cílem praktické části je vytvořit tuto aplikaci a testovat ji v reálném nasazení.
FTP server pro Windows Mobile 6
Černý, Lukáš ; Weiss, Petr (oponent) ; Částek, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá postupně protokolem FTP, jeho využitím, příkazy a komunikací mezi klientem a serverem. Je probrána platforma Windows Mobile, běhové prostředí .NET Compact Framework, jazyk C# a programování v něm. Dále práce dokumentuje návrh, implementaci a testování FTP serveru pro mobilní zařízení.
Řízení mobilního robotu
Vožda, Ondřej ; Skula, David (oponent) ; Šembera, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu systému pro dálkové a prezenční řízení mobilního robotu (vozíku pro tělesně postižené). Zabývá se výběrem vhodného protokolu pro komunikaci po bezdrátových sítích, přenosem dat řízení a obrazu. Dále se věnuje snímání okolí robotu pomocí ultrazvukových senzorů, předkládá poznatky z práce s tímto druhem senzorů. V neposlední řadě se zabývá i bezpečností takto navrhnutého systému. Na závěr jsou uvedeny možnosti pro další vývoj projektu.
Sledování polohy s využitím GPS a PDA
Černohorský, Vilém ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tento dokument vede k vytvoření aplikace pro vzdálené sledování polohy. Nejprve seznamuje čtenáře s historií určování geografické polohy a navigace. Ukazuje vývoj navigace přes primitivní historické pomůcky až k radiovým navigačním systémům. Podrobně popisuje princip a možnosti globálního pozičního systému GPS včetně protokolu NMEA, který využívají jeho přijímače. Jsou zde představeny současné navigační programy. V závěru dokumentu je provedena analýza, objektový návrh a implementace systému pro vzdálené sledování polohy pomocí GPS a PDA.
SIP klient pro Windows Mobile
Regueyra, Philip ; Müller, Jakub (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh a realizace softwarového klienta, který bude schopen provádět telefonní spojení prostřednictvím paketové sítě. K tomuto účelu je využit signalizační protokol SIP společně s protokolem pro přenos multimedií RTP. Z tohoto důvodu je v bakalářské práci rámcově rozebrána struktura a fungování SIP protokolu a RTP protokolu. Jedná se o seznámení s danou problematikou, nikoli o podrobnou studii těchto nástrojů. Dále je uvedena stručná charakteristika operačního systému Windows Mobile, pro který je aplikace určena primárně. V práci je stručně popsána charakteristika několika knihoven, které byly pro použití v navrhované aplikaci uvažovány. Následuje návrh řešení, na který pozvolna navazuje rozbor realizovaného programu. V poslední části práce je popsáno fungování programu a je otestováno jeho chování v různých modelových situacích.
Počítačová podpora pro mapování v terénu
Hanák, Ondřej ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou aplikace pro kapesní počítače sloužící k podpoře mapování v terénu. Téma spadá do oblasti geografických informačních systémů (GIS), text proto začíná rozborem prerekvizitních témat jako jsou právě GIS, charakter zpracovávaných dat nebo principy globálního určování polohy (GPS). Pojednává o dostupných platformách kapesních počítačů z hlediska rozšíření a dostupnosti. Na základě rozboru dostupné komerční aplikace specifikuje požadavky na vyvíjený, volně dostupný, program. Následuje popis návrhu a některých implementačních detailů. Závěr je věnován ověření funkčnosti při mapování reálného geoobjektu.
Hra Mravenci pro mobilní zařízení
Hovorka, Petr ; Novosad, Petr (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje problematiku vývoje her pro mobilní zařízení. Obsahuje popis dnes nejvíce používaných platforem mobilních zařízení a snaží se vybrat jednu z nich, vhodnou pro vývoj jednoduché karetní hry Mravenci. Dále popisuje návrh a implementaci této hry na platformě Windows Mobile v programovacím jazyce C#. Podstatná část práce se zabývá tvorbou uživatelského rozhraní. V závěru jsou diskutována možná budoucí rozšíření hry a obecné problémy provázející vývoj her pro mobilní zařízení.
Portace Perlu pro operační systémy Windows Mobile
Schad, Filip ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Ráb, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá portováním interpretru skriptovacího jazyka Perl na zařízení podporující operační systémy Windows Mobile. V první části se zaměřuje na představení operačního systému Windows Mobile a samotného jazyka Perl. V dalších částech pak popisuje nástroje a nutné úpravy potřebné pro úspěšný překlad. Poslední kapitola je věnována testování interpretru na cílové platformě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.